i have the time of my life

jag skrattar idag,kanske gråter jag sen. jag vill leva i nuet inte ångra mig sen.
det är just det jag borde göra,alla borde göra. jag kan aldrig bara leva i nuet utan tänker nästan jämt på saker som har hänt eller som kanske kommer hända. helt onödigt. och då är det mest bara dåliga saker, saker jag ångrar och dåliga saker som kanske kommer hända, tex relationer med människor jag inte vill mista. man vet aldrig vad som kan hända, och det kommer hända dåliga saker, men också bra. och det förflutna kan ingen ändå ändra på så det är lika bra att bara gå vidare och acceptera det, somsagt dåliga saker händer,kommer alltid hända.
låg och tänkte och kom på dethär igår kväll och det hjälpte mig ganska mycket för dethär ett ett problem som jag har haft ganska länge nu, vara orolig. men man ska ta en dag i taget och tänka positivt, då lyckas man nog i längden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0