hot

jag tror jag avlider av värmeslag snart, även fast det var ännu varmare igår,men man ska inte klaga.
en helt vanlig skoldag igen , fattar inte varför vi ens behöver gå när vi inte behöver göra något och allt är klart och betygen satta?
på tal om betyg så fick ju jag VG i hkn idag , gimmiefive på den! och självklart vg barnet rosén med(-;

just nu sitter jag helt själv i huset, har ingen aning om vart systrarna eller mamma är faktiskt,jävlar om dom äter på thai nu altså .. haha nejdå:)
men ska in i duschen, fixa till mig lite och sen bär de väl iväg till åselby tror jag, inte säkert än. men annars blir det väl til att steka en dag till och bara ta det lugnt.


kyss&smeeeeek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0