honey

gårdagen elelr kvällen, va man nu ska säga var väldigt trevlig fast än det inte var som jag riktigt hade förvänat mig.
men just nu känns allt bara bra och jag känner mig glad för en gång skull.mys.

morgonen har varit seg, men ändå rätt tjill. har stekt ett tag med cocosoljan jag fick av syster, as bra!
men snart ska de väl bli till att äta, känner aldrig matlust längre faktiskt.. inte likt mig alls, känd för den som ääälskar mat liksåååm , huhu.

ikväll bire hem till födelsedags barnen linnea&linnea och ha det trevlans, träffa lite folk och så, kommer väl bilder från det också antar jag.



spännisen no1




jaja, vi hörs väl om ett tag, hoppas på trevlig kväll ikväll !;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0