sådärja, haha nu kan jag skriva normalt igen.

jag kan ju inte säga något annat än att jag bara älskar läget just nu, så jävla sköönt!


jenny kom till mig först, jag käkade upp mina mackor och vi gick ner till båthamnen men m&p och wiggs.
dom körde oss till haganäs , mindre folk än vad vi trdde men vi stekte på endå, vi kör med cocosoljan ( tydligen inge bra ) men vafan , man lever bara en gång!
älskar att känna mig som em köttbit som grillas, mohah...

nyss blev det en ben&jerrys , det bästa alltså! de och mackor e de enda jag fått i mig idag, fattar inte.
och snart kommer syster hem ifrån linköping, roligt för hon är saknad:)
(snodd bild av lennet)


jaja, nu ska jag lägga mig ochkolla på tv.
helt slut i kroppen.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0