steeeek och vi maxar

hej bloggen!


ja nu är jag ju här igen , höhö. men tro inte att det kommer bli någon jävla dag uppdatering här inte, hur gärna jag än vill så blir det inte så tillslut iallfall..

superskön dag idag kan jag ju börja med att säga stekande hett och nu börjar det kännas sommar på riktigt,loveli.
först skolan, och jag är rikigt glad att den snart är över, inge av oss orkar inte ett piss mer alltså, skolkning hit & dit och lina slår nog oss alla, badgirl!

efter skolan så blev det att ta en runda till torsång med mamma och hjälpa henne att köpa lite blommör och så, trevligt det tycker jag.

nu börjar jag känna mig lite smått stressad här, ska hoppa in i duschen och fräscha till mig , sen sminka mig och grilla.
sen så blir det förhoppningsvis hem till f som gäller, var ju ett tag sen nu..


jaja, nu får ha det bra så får vi se när nästa gång blir! haha jag blir aldrig en bloggare hur mycket jag än vill








Kommentarer
Postat av: Ludwig

underbart vacker

2009-06-01 @ 00:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0